ABONELİK İŞLEMLERİNİ NERELERDEN YAPABİLİRİM?

e-Devlet veya abone işlem merkezlerimizden abonelik işlemlerinizi yapabilirsiniz. 

HAFTA SONU ABONELİK İŞLEMİ YAPABİLİR MİYİM?

e-Devlet üzerinden hafta sonu da dahil 7 gün 24 saat abonelik işleminizi yapabilirsiniz.

KONUT ABONELİĞİ İÇİN GEREKLİ EVRAKLAR NELERDİR?

Abonelik sözleşmesi yapılacak yerin açık adresi veya Sayaç Numarası

Müracaat eden, mülk sahibi ise tapu, kiracı ise kira kontratı fotokopisi veya ikametgâh belgesi

Abone Bilgi Formu ( Adreste İlk kez doğalgaz kullanılacaksa istenmektedir )

Nüfus cüzdanı ( yabancı uyruklular için ilgili resmi kurumca verilen kimlik )

Sözleşmenin üçüncü şahıslar tarafından yapılması durumunda, noter onaylı vekâletname fotokopisi gerekmektedir. Vekâletnamede “Esgaz” ve/veya “doğal gaz” ifadesinin geçmesi gerekmektedir.

 

TİCARİ / İŞLETME ABONELİĞİ İÇİN GEREKLİ EVRAKLAR NELERDİR?

Şirketlerde;

Müracaat eden, mülk sahibi ise tapu, kiracı ise kira kontratı fotokopisi veya ikametgâh belgesi

İmza Sirküleri

Vergi Levhası

Şirket kaşesi 

Abone Bilgi Formu ( Adreste İlk kez doğalgaz kullanılacaksa istenmektedir )

Ticari Tesisat Kontrolü ( Daha önce gaz kullanımı yapılan ticarethanelerde istenmektedir )

 

Şahıs şirketlerinde;

Müracaat eden, mülk sahibi ise tapu, kiracı ise kira kontratı fotokopisi veya ikametgâh belgesi

Nüfus cüzdanı ( yabancı uyruklular için ilgili resmi kurumca verilen kimlik )

Vergi levhası

Abone Bilgi Formu ( Adreste İlk kez doğalgaz kullanılacaksa istenmektedir )

Ticari Tesisat Kontrolü ( Daha önce gaz kullanımı yapılan ticarethanelerde istenmektedir )

 

DERNEK / VAKIF ABONELİĞİ İÇİN GEREKLİ EVRAKLAR NELERDİR?

Abonelik sözleşmesi yapılacak yerin açık adresi veya Sayaç Numarası

Yönetim kurulu karar defterinin noter onaylı ön sayfa fotokopisi 

Yönetim defterinde doğalgaz aboneliği ile ilgili alınan kararın fotokopisi

Yetkili kişinin kimliği ve şahsen müracaat ya da vekâletname ile vekil kılınan kişi müracaatı

Vergi numarası

 

SİTE / BİNA YÖNETİMİ DOĞAL GAZ ABONELİĞİ İÇİN GEREKLİ EVRAKLAR NELERDİR?

Abonelik sözleşmesi yapılacak yerin açık adresi veya Sayaç Numarası

Yönetim kurulu karar defterinin noter onaylı ön sayfa fotokopisi 

Yönetim defterinde doğalgaz aboneliği ile ilgili alınan kararın fotokopisi

Yetkili kişinin kimliği ve şahsen müracaat ya da vekâletname ile vekil kılınan kişi müracaatı

Vergi numarası

Yapı ruhsatı fotokopisi

 

ABONE BAĞLANTI BEDELİ NEDİR?

Dağıtım şebekesinin abone iç tesisatına bağlantısı için gereken proje, işçilik, malzeme, kontrol ve onay harcamaları ile sayaç, sayaç bağlantı malzemeleri ve sayaç montaj bedelleri toplamının abone başına düşen payını ifade eden sabit bedeldir. Abone bağlantı bedellerine, Abone Bağlantı Bedelleri adresinden ulaşabilir, Abone Bağlantı Bedeli Hesapla adresinden hesaplama yapabilirsiniz.

Bu bedeller her yıl EPDK tarafından güncellenmektedir.

 

GÜVENCE BEDELİ NEDİR?

Güvence Bedeli, dağıtım şirketinin alacaklarını garanti altına alabilmek adına alınan bedeldir.
Güvence bedellerine, 
Güvence Bedelleri adresinden ulaşabilir, Güvence Bedeli Hesapla adresinden hesaplama yapabilirsiniz.
Bu bedeller her yıl EPDK tarafından güncellenmektedir.

 

DOĞAL GAZ ABONELİĞİ KENDİ ÜZERİME Mİ OLMALI?

Doğal gaz aboneliği, doğal gazı fiilen ilgili adreste kullanacak gerçek veya tüzel kişi  üzerine olmalı ve abonelik sözleşmesi bu doğrultuda yapılmalıdır. 

HATALI FATURALANDIRMA HALİNDE NE YAPMALIYIM?

Abone, tüketimi doğrultusunda oluşan fatura bedeline itiraz etme hakkına sahiptir. Fatura tebliğ tarihinden son ödeme tarihine kadar Abone İşlem Merkezi’nde Müşteri Hizmetleri birimine başvuru yapabilir. Dağıtım Şirketi olarak itirazın yapıldığı tarihten itibaren 10 gün iş günü içinde aboneye cevap verilmesi gerekmektedir. Abone tarafından yapılan itiraz, ödeme yükümlülüğünü ortadan kaldırmaz. 

İtiraz hakkında gerekli inceleme yapılarak sonuçlanıncaya kadar ilgili abonenin tüketim miktarının, geçmiş yıl aynı dönemde tükettiği miktar dikkate alınır. Bu miktar da itiraz edilen dönemin perakende satış fiyatı üzerinden hesaplanarak abone tarafından son ödeme tarihine kadar ödenmelidir. 

Abone, geçmiş yılda bir tüketim yapmamış ise, hesaplamalar benzer tüketim eğilimine sahip diğer abonelere ilişkin veriler dikkate alınarak yapılır.

Fatura itirazı sonrası yapılan inceleme sonrasında abonenin haklı çıkması halinde fazla tahsil edilen bedel, itirazın sonuçlandığı tarihten sonra beş iş günü içinde aboneye uygulanan gecikme zammı ile birlikte nakit olarak iade edilir. 

Faturanın doğru olduğu tespit edilmesi durumunda tüketim bedelinin eksik tahsil edilen kısmı son ödeme tarihinden itibaren hesaplanacak gecikme zammı tutarı ile birlikte itirazın sonuçlandığı tarihten itibaren beş iş günü içinde abone tarafından ödenmelidir. 

SAYAÇ OKUMASI VE FATURALANDIRMALAR HANGİ SIKLIKTA YAPILMAKTADIR?

Sayaç okuma işlemleri, belirli periyodik dönemlerde yapılmaktadır. Şirketimiz, ilçe ve mahalle bazında belli tarihlerde sayaç okuma dönemlerini belirlemektedir. Mekanik sayaç kullanan abonelerin sayaç endekslerini abone bazında bir önceki okuma tarihine göre artı-eksi beş günden fazla sapma olmayacak şekilde, aylık okur. Şirketimiz, 50 metreküpe ulaşmayan aylık tüketimleri o dönem için faturalandırmama hakkına sahiptir.

ABONE VEFATI DURUMUNDA ABONELİK İŞLEMLERİ NASIL YAPILIR?

Adına abonelik sözleşmesi olan abonenin vefat etmesi durumunda sadece eşler arasında abonelik devir işlemi yapılabilmekte olup diğer varislerin kendi üzerine aboneliği alması için sözleşme sonlandırma işlemi yapmaları gerekmektedir.

ABONELİK SAHİBİ HARİCİNDE BİR KİŞİ SÖZLEŞME İŞLEM VE İPTALİ YAPABİLİR Mİ?

Doğal gaz abonelik sözleşmesi ile ilgili aboneden farklı bir şahıs işlem yapacaksa vekaletname ve vekilin nüfus cüzdanı ile başvurması gerekmektedir. 

TAPU SAHİBİ İÇİN BAŞKA BİRİSİ ABONELİK İŞLEMLERİNİ YAPABİLİR Mİ?

Abonelik bağlantı başvurusu ve diğer işlemleri tapu sahibi yerine başka bir şahısın yaptırabilmesi için vekaletname ve vekilin nüfus cüzdanı ile başvurması zorunludur. 

ABONELİK VE GÜVENCE BEDELİNDE ENGELLİ İNDİRİMİ VAR MI?

Abonelik ve güvence bedellinde engelli indirimi uygulanmamaktadır.

 

BORÇ NEDENİYLE DOĞAL GAZIN KESİLMESİ YERİNE BORCUN GÜVENCE BEDELİNDEN DÜŞÜLMESİ MÜMKÜN OLAMAZ MI?

Borcun, güvence bedelinden düşülmesi için aboneliğin tek taraflı fesih olması veya sözleşmenin sonlanarak aboneliğin kapatılması gerekmektedir. Borç ödenmemesi durumunda ilgili abonenin sadece gaz arzını durdurulur. 

USULSÜZ DOĞAL GAZ KULLANIMI NASIL OLUR?

Doğal gaz arzı durdurulmuş aboneliklerde sayaç üzerinde tüketimin devam etmesi usulsüz kullanım olarak nitelendirilir.

İHBAR BIRAKILMASI NEDİR?

50 m3’ün üstündeki doğal gaz tüketimi doğrultusunda oluşturulan faturanın son ödeme tarihinden itibaren 7 gün geçmesi durumunda borç ihbarnamesi bırakılır. 75 gün geçtikten sonra ise Hukuk ihbarnamesi bırakılır. 

Borç ihbarnamesi;  Abonenin borcunu ödememesi durumunda gaz arzının durdurulacağı bildirilir. Şirketimiz personeli tarafından söz konusu abonelik adresindeki şahsın kendisine, posta kutusuna veya kapısına bırakılır. 

Hukuk ihbarnamesi;  Abonenin doğal gaz borcunu ödememesi durumunda hakkında yasal takip başlatılacağı bildirilir. Posta yoluyla adrese teslim edilir. 

 

AÇMA KAPAMA BEDELİ NEDİR VE KİM TARAFINDAN BELİRLENİR?

Abonenin doğal gaz tüketimi doğrultusunda oluşan borcunu ödememesi durumunda doğal gaz arzı durdurulur. Bu operasyon nedeniyle abonemize yansıtılan bedel açma – kapama bedelidir. Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu tarafından her yıl belirlenerek web sitemizde yayınlanır. 

DOĞAL GAZ FATURAM GELMEDİ NE YAPABİLİRİM?

0222 330 00 00 numaralı Çağrı Merkezi, Esgaz mobil uygulama, abone işlem merkezi, www.esgaz.com.tr veya info@esgaz.com.tr kurumsal mail adresimiz üzerinden iletişime geçebilirsiniz.

GÜVENCE BEDELİMİN İADESİNİ NASIL ALABİLİRİM?

Abonelik sözleşmesinin sona ermesine ilişkin talep tarihinden itibaren en geç on beş gün içerisinde aboneye veya onun yetkili temsilcisine PTT, hayhay uygulaması veya banka ıban numarasına iade edilir.

AÇMA KAPAMA BEDELİ NEDİR VE NE KADARDIR?

Doğal gaz tüketim miktarı doğrultusunda oluşan faturanın mevzuatta belirtilen zamanda ödenmemesi durumunda doğal gazı kesilerek hizmeti durdurulan abonelere sayaç açma kapama bedeli oluşur. Bu bedel bağlantı tarifelerine ilişkin alınan Kurul Kararı ile belirlenmektedir. Usulsüz doğal gaz kullanımı yapılması durumunda, sayaç açma – kapama bedelinin 3 katı ceza uygulanır.

HANGİ DURUMLARDA USULSÜZ KULLANIM BEDELİ YANSITILIR?

Mühürlü bir tesisattaki mühre müdahale edilerek mührün açılması durumları can ve mal güvenliğini riske attığı için usulsüz kullanım kapsamına girmektedir.

ABONELİK SÖZLEŞME FESİH İŞLEMİNİ NASIL YAPABİLİRİM?

ESGAZ Mobil uygulama, e-Devlet, www.esgaz.com.tr internet adresinden, Abone İşlem Merkezlerimizden, Çağrı Merkezimizden 0222 330 00 00 yapılabilmektedir. 

SÖZLEŞME FESHİ İÇİN ÜCRET ÖDEMEK GEREKİYOR MU?

Fesih işlemi için ödeme yapmanız gerekmemektedir. 

SÖZLEŞME FESİH BAŞVURUSU SONRASI ABONELİĞİM KAÇ GÜN İÇİNDE SONLANIR?

Başvuru alındıktan sonra sözleşme dağıtım şirketi tarafından en geç 3 (üç) gün içinde sona erdirilir.

DOĞAL GAZ FATURAMI KAÇ GÜN İÇİNDE ÖDEMEM GEREKİR?

Son ödeme tarihi geçmeden önce ödenmesi gerekmektedir.

FATURAMI ÖDEDİM, DOĞAL GAZIM NE ZAMAN AÇILIR?

Ödeme yapılan saat itibari ile en geç 24 saat içerisinde gaz açma işlemi sağlanır.

FATURAM NE KADAR GECİKİRSE DOĞAL GAZIM KESİLİR?

Son ödeme tarihinden itibaren on beş gün içerisinde ödenmemesi halinde gaz kesme işlemi gerçekleşir.

FATURA ÖDEMELERİMİ NASIL YAPABİLİRİM?

Doğal gaz faturalarınızı anlaşmalı bankalar üzerinden, Esgaz Müşteri Hizmetleri Merkezi’nden ve tüm PTT şubelerinden ödeyebilirsiniz. 

DOĞAL GAZ FATURASI GECİKME BEDELİ NE KADAR?

21 Mayıs 2024’te yapılan düzenlemeye göre gecikme zammı oranı, her ay için ayrı ayrı uygulanmak üzere % 4,5 olarak belirlenmiştir. Gecikmiş faturanız hangi döneme aitse, o dönemden itibaren ödenmeyen her ay için mevzuat kapsamında belirlenmiş faiz oranları uygulanarak hesaplama yapılmaktadır

 

DOĞAL GAZ M³ BİRİM FİYATI NE KADAR?

Güncel fiyatlar www.esgaz.com.tr internet adresinden görüntülenebilir.

FATURAMIN SON ÖDEME TARİHİNİ DEĞİŞTİREBİLİR MİYİM?

Faturaların son ödeme tarihi, sayaç okuma tarihinden itibaren 10 gündür. Bu süre mevzuatta tanımlanmıştır. Sayaç okumaları bölgesel olarak yapıldığından kişi bazında değişiklik yapılamamaktadır.

 

DOĞAL GAZ KOKUSU ALDIĞINIZDA YAPILMASI GEREKEN İŞLEMLER NELERDİR?

Doğal gaz kokusu alınan tüm riskli durumlarda hemen 187 Acil İhbar hattımızı arayıp ihbar bırakınız.

Koku dairenizden geliyorsa dairenizin, bina içerisinden geliyorsa binanızın doğal gaz vanasını kapatınız.

Ortamı havalandırınız.

Elektrik düğmelerine dokunmayınız

Kıvılcım veya ateş oluşturabilecek herhangi bir eylemde bulunmayınız.

 

SOKAKTA GAZ KOKUSU ALIYORUM. NE YAPMALIYIM?

Sokakta gaz kokusu/ kaçağı ya da müstakil binalarda bina dışındaki sayaç/ sayaç çevresinden gelen gaz kokusu/kaçağı ihbarlarını kapsar. Hemen 187 Acil İhbar Hattına ihbar bırakılması gerekmektedir.

DOĞAL GAZ ACİL MÜDAHALE HATTINI HANGİ SAATLERDE ARAYABİLİRİM?

ESGAZ Acil 187 ekiplerimiz, hafta sonu, resmi ve dini bayramlar dahil 7/ 24 saat sürekli hizmet veriyor. 

ACİL İHBAR HATTINI HANGİ KONULAR İÇİN ARAMALIYIM?

Konutta gaz kokusu, binada gaz kokusu, sokakta gaz kokusu, hat hasarı, yangın, patlama, zehirlenme ve gaz yokluğu gibi durumlarda 187 Acil İhbar hattına mutlaka ihbar bırakılmalıdır.

ACİL 187 HİZMETİ ÜCRETLİ MİDİR?

Acil 187 ekiplerimizin verdiği hizmet tamamen ücretsizdir. Fakat doğal gaz iç tesisatınızda herhangi bir kaçak tespit edilmesi durumunda tamir ve tadilatın sizin tarafınızdan karşılanması gerekmektedir.

CEP TELEFONUNDAN ACİL 187’Yİ ARARKEN ALAN KODU ÇEVİRMEK GEREKİYOR MU?

Acil 187 hattı alan kodu girilmeden direkt olarak aranmalıdır.

SAYAÇTA SES VEYA SIRA DIŞI BİR DURUM OLMASI DURUMUNDA NE YAPMAM GEREKİYOR?

Doğal gaz sayacınızdan ses geldiğini hissederseniz; 0222 330 00 00 numaralı Çağrı Merkezimiz, ESGAZ Mobil veya web sitemizden bildirebilirsiniz.

SAYACIM KALİBRASYON KAPSAMINDA DEĞİŞTİRİLDİ. HERHANGİ BİR ÜCRET ÖDEYECEK MİYİM?

Sanayi ve Ticaret Bakanlığı’nın 3516 sayılı ölçü ve ölçü aletleri muayene yönetmeliğinin 9. maddesi gereği 10 yılını doldurmuş doğalgaz sayaçlarının kalibrasyonu (periyodik muayenesi) ücretsiz yapılmaktadır.

 

SAYAÇ ARIZALARINDAN DOLAYI DEĞİŞEN SAYACIM İÇİN HERHANGİ BİR ÜCRET ÖDEYECEK MİYİM?

Sayacınız garanti süreci içinde ve müşteri kaynaklı bir hatadan dolayı arızalı değil ise ücret alınmamakta ancak sayacın sorumluluğu müşteriye ait olduğundan sayacın herhangi bir nedenden kaynaklı zarar görmesi durumunda yeni sayaç bedeli müşterinin faturasına yansıtılmaktadır. Bunun haricinde her hangi bir ücret alınmamaktadır.

 

DOĞAL GAZ KUTUSU YER DEĞİŞİM TALEBİ İÇİN NASIL BİR YOL İZLEMELİYİM?

Size en yakın Abone İşlem Merkezimize giderek talep formu doldurmanız veya dilekçe ile başvurmanız gerekmektedir. Sonrasında ilgili birim tarafından gerekli inceleme yapılarak tarafınıza yazılı cevap verilecektir.

YANGIN ANINDA NE YAPMALIYIM?

187 Doğal Gaz Acil ile 110 İtfaiyeyi arayınız. Daire içerisinde yangın çıktıysa daire girişinde bulunan sayaç vanasını kapatınız. Yangın bina içerisinde ise bina girişinde bulunan Ana Kesme Vanasını kapatınız. 

OCAKTA GAZ OLMASINA RAĞMEN DİĞER KOMBİ YA DA ŞOFBENE DOĞAL GAZ GİTMİYORSA NE YAPMALIYIM?

Çalışmayan yakıcı cihazınızın vanasını kontrol edin. Vana açık olmasına rağmen çalışmıyorsa cihazınızın teknik servisine başvurun. 

SERTİFİKALI FİRMA LİSTESİNE NEREDEN ULAŞABİLİRİM?

ESGAZ Doğal Gaz Dağıtım A.Ş.- Sertifikalı Firmalar

Sertifikalı Firmalar

 

SERTİFİKALI FİRMA PERFORMANSLARINA NEREDEN ULAŞABİLİRİM?

ESGAZ Doğal Gaz Dağıtım A.Ş.- Firma Performans

Firma Performans Değerlendirme

 

HERMETİK CİHAZ NEDİR?

Yanma için gerekli olan havayı, monte edildikleri ortamdan bağımsız olarak özel hava bağlantısı ile dış ortamdan alan, kapalı yanma odalı, yanma ürünlerini özel atık gaz elemanları ile dış ortama veren havalandırmaları bulundukları ortamdan bağımsız olan cihazlardır.

BACALI CİHAZ NEDİR?

Bacalı kombiler gazı yakmak için gereken oksijeni içinde bulundukları ortamdan alıp, yanma sonucu oluşan atık gazları baca yardımıyla dışarı atan cihazlardır. Bu cihazlar yanma için gerekli olan taze havayı bulundukları ortamdan aldıkları için, bulundukları alanın direkt olarak dış ortama açılan ve hiçbir zaman kapatılmayan havalandırmaya (menfezlere) sahip olması gerekir.

İÇ TESİSAT PROJEM KAÇ GÜNDE ONAYLANIR?

Mevzuata göre kayda alınan proje ile ilgili gerekli inceleme ve kontroller 5 iş günü içerisinde tamamlanmalıdır.

İÇ TESİSAT KONTROL RANDEVUSU NE KADAR SÜRE İÇERİSİNDE VERİLİR?

İç tesisat projeniz tamamlandıktan sonra, projeyi yapan Sertifikalı İç Tesisat Firması tarafından randevu alınmalıdır.  Mevzuata göre randevu talebinden itibaren  7  veya daha az iş gününe randevu tarihi verilmelidir.

TESİSAT KONTROL RANDEVU SAATİMİ NASIL ÖĞRENEBİLİRİM?

Sisteme kayıtlı cep telefonunuza gelecek olan SMS ile bilgilendirme sağlanacaktır.

DOĞAL GAZ BORULARINI BOYAYABİLİR MİYİM ?

İlk gaz açımı yapılmamış adreste boya, test işleminin doğruluğunu etkileyeceği için boruların boyanmaması gerekir. Gaz açım işlemi gerçekleştikten sonra antipas üzeri yağlı boya ile iç tesisat borusunu boyayabilirsiniz.    

HAVALANDIRMA MENFEZİNDEN SOĞUK GELİYOR. KAPATABİLİR MİYİM?

Havalandırma menfezi ortamdaki hava sirkülasyonunu sağlar. Bacalı cihaz veya ocak olan yerlerde kullanılmalıdır.  Can ve mal güvenliğiniz için havalandırma menfezini kapatmamanız gerekmektedir.      

DOĞAL GAZ TESİSATIMDA TADİLAT YAPTIRMAK İÇİN NASIL BİR YOL İZLEMELİYİM?

Doğal gaz tesisatınız üzerinde yaptıracağınız bütün işlemleri kurumsal web sitemiz bulunan Sertifikalı İç Tesisat Firmasına yaptırmanız gerekmektedir.  Aktif sertifikalı firmalar için tklayınız.  Sertifikalı Firmalarımız

SERTİFİKALI FİRMA HAKKINDA NASIL ŞİKÂYETÇİ OLABİLİRİM, SÜREÇ NASIL İŞLİYOR?

Sertifikalı iç tesisat firması ile ilgili şikâyetinizi kurumumuza yazılı dilekçe olarak ilettiğiniz takdirde, firmadan konu hakkında görüş talep edilerek şikâyetiniz mevzuat çerçevesinde sonuçlandırılacaktır.

BİNAMIN ÖNÜNDE BULUNAN DOĞAL GAZ KUTUSU ( SERVİS KUTUSU ) KIRILDI/HASAR GÖRDÜĞÜNDE NE YAPMALIYIM?
Öncelikli olarak hasar durumunda gaz çıkışı olup olmadığını tespit etmeye çalışınız. Gaz çıkışı mevcut ise çevrede güvenlik önlemleri alarak( araç trafiğine kapatmak ve yanıcı patlayıcı madde ile yaklaşılmasını önlemek) doğal gaz acil servis 187 ihbar hattını aramalısınız. Hasar sebebini ve hasarı veren kurum ve kişileri (plaka-firma ...vs.) not alınarak doğal gaz acil servis 187 ekiplerine bildiriniz. Hasar doğal gaz acil servis 187 ekiplerince en kısa sürede giderilecektir.

BİNANIN ÖNÜNDE DOĞAL GAZ KUTUSU YOK NE YAPMALIMIYIM?

Servis kutusu başvurunuz için www.esgaz.com.tr adresindeki web sitemizi ziyaret ederek, online işlemler bölümündeki dilekçe bildirim kısmından başvuru yapabilirsiniz.

 

SERVİS KUTUSU TALEPLERİ HANGİ DURUMLARDA REDDEDİLİR?

Bağlantının uygun bulunmadığı, imar ve imarlı yol problemi olan, inşaatı temelde olan bağlantıların talepleri reddedilir.

 

SERVİS KUTUSUNUN KONULACAĞI YERE VE ŞEKLİNE MÜDAHALE EDEBİLİR MİYİM?

Kutu yerine ve tipine, sahanın durumuna göre ve teknik şartnameye uygun olarak yapım ekibi karar vermektedir.

 

GENEL MÜDÜRLÜK ÇALIŞMA SAATLERİ NEDİR?

Hafta içi her gün 08.30 ile 18.30 saatleri arasında hizmetinizdeyiz. Öğle yemeği arası 12.30 ile 13.30 saatleri arasındadır. Cumartesi ve Pazar günleri ise kapalı bulunmaktayız.

 

ODUNPAZARI ABONELİK MERKEZİ ÇALIŞMA SAATLERİ NEDİR?

Hafta içi her gün 08.30 ile 18.30 saatleri arasında hizmetinizdeyiz. Öğle yemeği arası 12.30 ile 13.30 saatleri arasındadır. Cumartesi ve Pazar günleri ise kapalı bulunmaktayız.

 

ÇAĞRI MERKEZİ ÇALIŞMA SAATLERİ NEDİR?

Çağrı merkezimiz, kesintisiz olarak 7 gün 24 saat hizmet vermektedir.

 

ESGAZ İLE İLGİLİ ŞİKAYETLERİMİ NEREYE BİLDİREBİLİRİM?

Her türlü görüş, öneri, soru ve şikayetleriniz için;

• +90 (222) 330 0000 Çağrı Merkezi numaramızdan,
• Genel Müdürlük binamızda bulunan Çözüm Merkezimizden,
• 
info@esgaz.com.tr mail adresimizden,
• 
https://www.esgaz.com.tr adresimizden,
• Abone merkezlerimizde bulunan Şikâyet/Öneri formunu doldurarak,
• 0222 320 48 48 faks numaramızdan bildirebilirsiniz.

 

ŞİKAYETİM NASIL DEĞERLENDİRİCELEK?

Şikayetiniz, konusuna göre ilgili birimlerimize yönlendirilir. Şikayetinizle ilgili sonuç, başvuru yaptığınız iletişim kanalı üzerinden tarafınıza iletilmektedir.